Afspraken
Gezien de individuele aard van de coaching, en het belang deze aan te passen aan de individuele klant, worden specifieke afspraken in functie van duur, frequentie en inhoud van een sessie per klant, individueel opgesteld. Afspraken worden vastgelegd per klant aan het begin van de coaching en kunnen doorheen de coaching bijgestuurd worden in samenspraak met de klant.
Studiebegeleiding voor school zijn op geen enkele manier een resultaatsverbintenis. Dit wil zeggen dat het volgen studiebegeleiding geen garantie biedt op het behalen van een opleidingsonderdeel of diploma of het behalen van hogere scores.
De inhoud van de sessie is steeds vertrouwelijk en wordt niet gedeeld met derden (inclusief ouders), tenzij met toestemming van de klant of indien de veiligheid van de klant in gedrang is. In het laatste geval zal de klant steeds op de hoogte worden gebracht.
Adviezen van de coach zijn voorstellen en suggesties en dienen altijd beoordeeld te worden door de klant.
Tijdstip en tijd van de afspraak
De klant doet er alles aan om de gemaakte afspraken stipt na te komen.
We starten stipt op het afgesproken uur. Te vroeg aanbellen kan de sessie van een andere klant verstoren. Indien de klant te laat op afspraak komt wordt de sessietijd ingekort zodat volgende klanten, op de agenda, niet dienen te wachten.
Belet en annulaties
Een afspraak wordt liefst zo snel mogelijk geannuleerd, maar zeker ten laatste 24 u voor de aanvang van de afspraak. Annuleren, kan telefonisch of via email, andere communicatiemethoden gelden niet om een afspraak te annuleren. Een afzegging van minder dan 24u op voorhand of het niet komen opdagen op de afspraak, wordt geteld als een plaatsgevonden sessie. Indien er geen pakket werd aangekocht of het saldo van een pakket te laag is om de sessie te vergoeden, zal er een factuur met het verschuldigd bedrag voor de sessie via e-mail bezorgd worden, of de sessie wordt .
De coach houdt zich het recht voor een geplande afspraak te wijzigen in geval van ziekte of overmacht. De klant wordt hieromtrent zo snel mogelijk op de hoogte gesteld. De klant heeft in dit geval geen recht op schadevergoeding.
Indien de klant tijdens een begeleidingstraject beslist om te stoppen, is het volledige bedrag van de cursus of het coaching-traject verschuldigd. Bij overmacht kan er eventueel een overeenkomst gemaakt worden omtrent een terugbetaling van niet voltooide sessies.
Wanneer de coach overtuigd is, om welke reden dan ook, de klant niet verder te kunnen begeleiden, dan wordt dit tussen de partijen besproken en wordt de coaching eventueel vroegtijdig beëindigd. De klant heeft recht in dit geval recht op een terugbetaling van de nog niet voltooide sessies.
Betaling
Sessies kunnen afzonderlijk betaald worden of in pakketten (zie tarieven op de www.studentencoach-barbara.be).
- Individuele sessies kunnen contant of via payconiq betaald worden na de sessie. Telefonische of online sessies worden via payconiq of overschrijving betaald op het volgend rekeningnummer BE81 7330 6239 9524.
- Pakketten worden steeds op voorhand betaald contant, via payconiq of via overschrijving op het volgend rekeningnummer BE81 7330 6239 9524.
Bij overschrijvingen dient het bedrag voor de aanvang van de eerste sessie op de rekening te staan.